نحوه خرید یخچال دست دوم

نحوه خرید یخچال دست دوم

نکات مهم برای خرید یخچال دست دوم

خرید یخچال و فریزر جدید می تواند بسیار گران تمام شود ، مخصوصاً اگر مدلی با آخرین فن آوری و امکانات می خواهید.خرید یخچال دست دوم می تواند یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد ، در حالی که هنوز یک دستگاه با کیفیت تهیه می کنید ، به شرط آنکه یک خریدار باهوش باشید.در اینجا چند نکته ای که باید درباره خرید یخچال دست دوم بدانید آورده شده است.

یخچال باید متناسب با فضای شما باشد

قبل از شروع به جستجو ، یخچال فعلی و یا فضای موجود را برای قرار دادن یخچال در آشپزخانه خود اندازه بگیرید.همچنین در نظر بگیرید که دوست دارید ، درها به کدام سمت باز شوند.با این کار وقت خود را برای کارهای بیهوده ، تلف نمی کنید.

مدل یخچال و مطلوبیت

در نظر گرفتن مطلوبیت مدل نیز مهم است.برخی از یخچال ها هرگز از مد نمی افتند ، در حالی که برخی دیگر به سرعت در بازار لوازم آشپزخانه محبوبیت کمتری پیدا می کنند.زمان خرید یخچال کارکرده این مورد را هم در نظر بگیرید.

گذشته از سن و مدل ، برخی از فاکتورهای دیگر نیز باید در هنگام خرید یخچال دست دوم و کارکرده در نظر گرفته شوند.شما باید وضعیت یخچال ، به ویژه سرد بودن ، مهر و موم و بوی آن را بررسی کنید.اطمینان از خوب بودن همه این موارد قبل از اقدام به خرید یخچال ، ضروری است.

نکات مهم برای خرید یخچال دست دوم

یخچال کار می کند؟

متأسفانه ، بیشتر اوقات در حال خرید یخچال دست دوم ، امکان اتصال دستگاه به برق وجود ندارد ، بنابراین نمی توانید با اطمینان بدانید که یک واحد با کیفیت دریافت می کنید یا خیر.در حالی که نمایندگی های لوازم خانگی دست دوم ممکن است در مورد هر چیزی که می فروشند تضمین کنند ، اگر با یک فروشنده خاص سرو کار دارید ممکن است این گزینه را نداشته باشید.بنابراین مهم است قبل از بستن قرارداد حداقل یخچال را به برق متصل کنید تا از کار کردن موتور آن مطمئن شوید.

چراغ ها و دما: برای اطمینان از عملکرد صحیح نور داخلی ، درب یخچال را چندین بار باز و بسته کنید.برای بررسی توانایی خنک سازی ، یک سینی یخ پر از آب را درون فریزر قرار دهید.اجازه دهید یخچال حدود 30 دقیقه کار کند و بررسی کنید که آیا آب به یخ تبدیل شده است یا خیر.

وقتی یخچال خود را برای اولین بار به خانه می برید ، ممکن است از 12 تا 24 ساعت طول بکشد تا در دمای مورد نظر خنک شود.بنابراین اگر یخچال شما ظرف چند ساعت هنوز خنک نیست ، وحشت نکنید و تصور نکنید که در خرید خود اشتباه کرده اید!

هنگام خرید فراموش نکنید که بازده انرژی یخچال را نیز بررسی کنید.یخچالی که بیش از 5 سال از استفاده آن می گذرد ، 33٪ برق بیشتری نسبت به دستگاه جدید مصرف می کند.اگر یخچالی که می خرید بیش از 5 سال دارد ، یک برق کار را همراه خود بیاورید تا مطمئن شوید هزینه زیادی برای انرژی پرداخت نمی کنید!در داخل یخچال ، برچسب کوچکی پیدا خواهید کرد که به شما می گوید چه زمانی تولید شده است.یخچالی که ده ها سال است که کار می کند ارزش خرید ندارد.برای آن پولی نپردازید!

فوت و فن یخچال دست دوم

در دسترس بودن و هزینه قطعات

هنگام خرید یک یخچال دست دوم ، مهم است که بدانید این یخچال سال ها کار کرده است و از این جهت ممکن است خیلی زود به تعمیر یخچال اصفهان نیاز داشته باشد.ممکن است شما هنگامی که برای خرید یک یخچال دست دوم با مارک معروف هزینه کمی پرداخت می کنید ، خوشحال شوید ، اما آیا هزینه های تعمیر و نگهداری در آینده را نیز در نظر گرفته اید؟!

بنابراین اگر معلوم شد که یخچال بعد از اینکه شما آن را خریداری کردید ، نیاز به تعمیرات اساسی دارد ، معامله شما خیلی عالی نبوده است.همچنین مراقب مدلهای قدیمی یا نادر باشید زیرا ممکن است تهیه قطعات برای این یخچال ها دشوار باشد و در آینده باعث تاخیر در روند تعمیر یخچال شود.

سخن پایانی

خرید هر چیز کاملاً جدید می تواند گران باشد ، یک راه خوب برای صرفه جویی در بودجه خود تهیه محصولات دست دوم است که از شرایط خوبی برخوردار هستند.این می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند ، اما باید در مورد لوازم آشپزخانه مانند یخچال و فریزر بیشتر فکر کنید و موارد زیادی را در نظر بگیرید.پس از خریدن ، واقعاً نمی توانید آن را پس دهید.اگر هنگام خرید یخچال دست دوم موارد ارائه شده در این مقاله را در نظر بگیرید ، به احتمال زیاد انتخاب خوبی خواهید داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *